Boeken

’Ik zie het nog zo voor me’ (deel 10)

Tijdens de nieuwjaarsvisite van de VOA is deel 10 uit de serie "Ik zie het nog zo voor me" verschenen. Het eerste deel van deze reeks werd in 2000 gepresenteerd. Het gaat steeds om een serie verhalen die worden geschreven door leden van de Vereniging Oud Apeldoorn. Verhalen waarin zij herinneringen ophalen aan gebeurtenissen in het verleden die zij nog altijd voor zich zien".

Deel 10 maakt daarop geen uitzondering. Het gaat dit keer om een dertigtal vertellingen veelal met foto(s). Het bijzondere van deze uitgave is dat er ook een aantal verhalen wordt gepubliceerd van mensen die reeds zijn overleden. Familie heeft hiervoor toestemming verleent.

Het boekje ligt in de boekhandel te koop en is verkrijgbaar bij secretaris Dik Westerveld (055-5213267).

Indien het boekje per post moet worden bezorgd worden wel de verzendkosten in rekening gebracht. Ook kan de complete serie worden gekocht (10 stuks voor €50,-).

De complete serie.

Meer over de radio uitzending van a.s. zondag

KLIK HIER

Luister live via onze website klik hier